• HTML tutorial

دعوت از هیات‌های روس خصوصی (بازرگانان و سرمایه گذاران روس) جهت حضور در نمایشگاه INOTEX 2022 توسط خانه نوآوری

1400/12/23 در ساعت 16:19:00

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه از هیات‌های روس خصوصی (بازرگانان و سرمایه گذاران روس) جهت حضور در نمایشگاه INOTEX 2022 واقع در محل پارک فناوری پردیس و به میزبانی پارک فناوری پردیس دعوت می‌نماید.

دعوت از هیات‌های روس خصوصی (بازرگانان و سرمایه گذاران روس) جهت حضور در نمایشگاه INOTEX 2022 توسط خانه نوآوری

پارک فناوری پردیس (زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) از سال 1380 تأسیس شده و در حال حاضر در بیستمین سال فعالیت خود، با حضور بیش از 350 شرکت فناور و دانش بنیان و استارتاپ و بیش از 6000 نفر نیروی متخصص و تولید و تجاری سازی 1700 محصول و خدمت فناورانه در حال تبدیل به بزرگترین قطب فناوری در منطقه است.

یکی از برنامه های پارک فناوری پردیس برای شبکه سازی و افزایش همکاری میان بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) است که همه ساله با حضور پرشور جامعه فناوری کشور برگزار می­ شود. یازدهمین دوره نمایشگاه در تاریخ 10 تا 13 ماه می 2022 در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به همین جهت و به سبب حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور با قابلیت صادرات و سطح فناوری بالا، مجموعه خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه (IHIT Russia) از تجار و بازرگانان روس جهت حضور در نمایشگاه فوق دعوت به عمل می‌آورد تا در راستای ایجاد بازار صادراتی قدم بردارد. لازم به ذکر است که میزبانی از تجار دعوت شده توسط پارک فناوری پردیس صورت خواهد گرفت.

نظر جدید
0%