• HTML tutorial

حضور بزرگترین هیئت تجاری روسی در ایران

1401/08/23 در ساعت 11:13:00

اتاق بازرگانی تهران از امروز دوشنبه 23 آبان 1401 میزبان هیئت تجاری 120 نفره روسی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی این کشور شده است.

حضور بزرگترین هیئت تجاری روسی در ایران

تجار و فعالین اقتصادی روسی حاضر در این هیئت که به دعوت اتاق ایران به تهران آمده‌اند، فردا در هتل اسپیناس پالاس در کنار ۶۰۰ تاجر و بازرگان ایرانی در همایش تجاری ایران - روسیه شرکت خواهند کرد.

همچنین نشست‌های B۲B تجار و بازرگانان دو طرف هم بعدازظهر فردا در همین هتل برگزار خواهد شد. این هیئت قرار است علاوه بر تهران، به رشت، انزلی و اصفهان نیز سفر کند. در این هیئت تجار و بازرگانانی در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، داوری بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌ها و...حضور دارند.

بر اساس مذاکرات انجام شده هیئت روسی علاقه‌مندی خود را به واردات مواد غذایی همچون خشکبار، خوراک ماهی و میگو، محصولات پتروشیمی مانند پلی استایرن، مصالح ساختمانی مانند کاشی، سیمان و سنگ، واردات دارو مانند آنتی‌بیوتیک‌ها و ویتامین‌ها داروهای استروئیدی بانداژ، لبنیات مانند خامه یخی، واردات فرش ماشینی، واردات صنایع پلاستیکی مانند ورق فویل، نوار پلیمرهای ونیل کلریدی، پلی استال ها، رزین‌ها، رنگ‌های پلاستیکی و پایه آب، واردات تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه‌ای و ماشین‌آلات صنعتی (های تک) در صورت وجود توان صادراتی ایران اعلام کرده است. دست‌اندرکاران این هیئت همچنین از فراهم بودن شرایط برای صادرات مواد شیمیایی مانند بوتیل، غلات و روغن، چوب از روسیه به ایران خبر داده‌اند.

نظر جدید
0%