• HTML tutorial

اعزام هیات تجاری و فناوری به فدراسیون روسیه

1400/12/19 در ساعت 16:50:00

شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین نمایشگاه نفت و گاز فدراسیون روسیه NEFTEGAZ 2022 در شهر مسکو حضور خواهند یافت. نمایشگاه نفت و گاز روسیه که در تاریخ ۲۹ فروردین الی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، میزبان آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی می‌شود.

اعزام هیات تجاری و فناوری به فدراسیون روسیه

مهدی قلعه‌نوی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز روسیه، گفت: 29 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه سال 1401، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی با حمایت 50 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به روسیه می‌روند.
وی افزود: این مجموعه‌ها با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، فرصتی برای ارائه دستاوردهای فناورانه خود و آشنایی با فعالان این حوزه در دیگر کشورهای مشارکت کننده در این رویداد را به دست می‌آورند. همچنین اضافه کرد: نمایشگاه نفت و گاز مسکو یک فرصت منحصر به فرد برای فعالان صنعت نفت و گاز اروپا، آسیا و آمریکا است تا با نمایش محصولات و تجهیزات خود؛ ارتباطات تجاری بی واسطه‌ای با صنعتگران دیگر کشورها برقرار کنند و بازار جهانی خود را توسعه دهند. به گفته قلعه‌نوی، به همت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی نیز می توانند در این رویداد مشارکت کنند.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و خلاق متقاضی تا 24 اسفندماه سال جاری وقت دارند ثبت نام کنند تا با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو؛ از این ابزار کارآمد و موثر بازاریابی برای توسعه بازار محصولات خود بهره بگیرند.
قلعه نوی همچنین گفت: این رویداد جهانی فرصتی موثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و دیگر کشورها و گزینه مناسبی برای آغاز پروژ‌ه‌های جدید و همکاری‌های بین‌المللی با دیگر کشورها است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی https://b2n.ir/Neftegaz2022 مراجعه کنند.

نظر جدید
0%